bank el afkar بـــنـــــــــك الافـــــــكــــــــــــــــار
مرحبا بك عزيزى الزائر او الزائرة نتشرف بتسجيلك معنا ويسعدنا وجودك ونأمل ان تفيدوتستفيد مع تحيات https://afkar.7olm.org
مرحبا بك عزيزى الزائر او الزائرة نتشرف بتسجيلك معنا ويسعدنا وجودك ونأمل ان تفيدوتستفيد مع تحيات https://afkar.7olm.org
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــــــــــصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق الــــجــــــــــمــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولشات شموع الصوتى

كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
امل حياتى

امل حياتى

كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  Empty
مُساهمةموضوع: كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010    كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  Icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 5:01 am

بعدك ماليش ..

اااااااة ااااااة
بعدك ماليش ولا واحد ويايا ولا قادر اشوف غير قلبك جوايا والحبنا لا بداية ولا نهاية
ميهمناش ولا اى لوم وكل يوم يكبر هوانا فى قلبنا حاسس معاك طعم الامان كلك حنان يكفينى ولا مليون سنة
وازاى اعيش يا حبيبى من غيرك طعم الحياه احزان من غيرك طعم الحياه الحياه الحياه احزان من غيرك.
بجرى عليك وانا كلى شوق مابين اديك فرحان بعمرى اللى ابتدى وبقول ياريت افضل معاك حاضن هواك بحلمش باكتر من كدة وازاى اعيش يا حبيبى من غيرك طعم الحياه احزان من غيرك طعم الحياه الحياه الحياه احزان من غيرك.

احلى الذكريات

لما بكون سهران لوحدى برجع لاحلى الذكريات انى مش عايش لوحدى وعايش معاك كل اللى فات
حاسس روحك جنب منى اسمك ف كل الاغنيات ولا ثانية واحدة بعدت عنى ولسة في بنا حكايات
انا كلى معاك وبعيش بهواك فى كل ليلة عيونى شيفاك واديا لمساك انا عمرى ما اقدر انساك علاطول وياك وكل وقت انا فكرك فيك
يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك كل اللى فيا بيحلم بيك وبحبك وشاريك
خلاص هموت من اللهفة عليك انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه
أرجوك تعالى ارجعلى تانى تعبت من طول الغياب انا كنت مش عايش ليالى انا كنت عايش فى العذاب انا كلى معاك وبعيش بهواك فى كل ليلة عيونى شيفاك واديا لمساك انا عمرى يوم ما اقدر انساك علاطول ياك وكل وقت انا فكرك فيه يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك كل اللى فيا بيحلم بيك وبحبك وشاريك خلاص هموت من اللهفة عليك انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه ليه ليه
انا كلى معاك وبعيش لهواك وكل ليلة عنيا شيفاك ...

الاخلاص

الاخلااااااص عايز اعرف ايه رائيك فيه ليه فى عنيك ما بحسش بيه انا دايما ما بحسش بيه والايام ليه بعشها وياك اوهام والاحلام مش كتر كلام مش كدبة ولا كتر كلام
انا فاكر وانت النساى وبتبعد وتقول انا جاى هتتعلم امتى الاخلاص
تتغير يا حبيبى ازاى ليه دايما خوفى بيتغنى لو هبعد انت هتلحقنى لو بينى وبينك مسافات هتقرب لما تصدقنى

هتقرب لما تـــــــــــــــــــصدقنى

وهسمحك لما تسامحنى وهصلحك لو جيت تصالحنى علشانك هنسى اللى عملته هرتحلك لما تريحنى يا حبيبى ما تقرب منى مش هقبل يوم تبعد عنى ما تقولى ولو مرة بحبك انا بحلم لو بكرة تكلمنى

الاخلاص عايز اعرف ايه رائيك فيه ليه فى عنيك ما بحسش بيه انا دايما مابحسش بيه والايام ليه بعشها وياك اوهام والاحلام مش كتر كلام مش كدبة ولا كتر كلامــ ...

لو خيرونى

لو خيرونى بين حبيبى وعمرى انا هقول حياتى رسمتها جوه هنا
جوه فى عيونه البريئة رسمتها قبل ما اشوفها حلمتها
اوصفلك الحب الللى فيا فى كام سنة لو عمرى كله هعوز كمان مليون سنة يا اغلى شىء فى الدنيا ديا عندى انا

وعد منى جرحى ليك من قلبى قلبى لا ده انتى اللى بيكى عرفت ايه معنى الحياه فرحت عنيك بتهز فيا حجات كتير كتير بحلم معاك انى ملاك واقدر اطير

اوصفلك الحب الللى فيا فى كام سنة لو عمرى كله هعوز كمان مليون سنة يا اغلى شىء فى الدنيا ديا عندى انا

لمست اديكى

لمسكت اديكى رقصت الرمش فى عنيكى بسمة جبينك تحت خصلة شعر حلوة مضللة كل دول بيشوقونى كل دول بيخوفونى علمونى ازاى اخاف منك عليكى

علمونى ازاى يكون معنى الكلام ااة علمونى ازاى اغنى للحب بحروف الغرام
كل دول بيشوقونى كل دول بيخوفونى
علمونى ازاى اخاف منك عليكى

أةةةةة غيرك مليش مضيعيش عمرى اللى جاى اااة وازاى اعيش انا مهما هشوف ملكيش يا حبيبى زى
هو ده شوقى وحنينى منتى لون عمرى وسنينى متحرميش قلبى من الواقف عمره بيكى
علمونى ازاى يكون معنى الكلام علمونى اغنى الحب بحروف الغرام

سبع تيام

من حقى عليك لو انت زعلت وصالحتك متكسفنيش ولو قربت ليك خطوة متبعدنيش وديما لما اقول اسف بسرعة تروح
تقرب منى وتشوفنى بحبك ليه ؟ وتعرف ايه بيعجبنى تكتر فيه ومدخلش بنا حبيبى يوم مخنوق

ولو مخاصمنى تيجى تصالحنى قبل ما انام وتوصفنى بكل الناس باحلى كلام ومتسبنيش ولا ثانية تغمض عين و التاينة سهرانة على راحتى ف السبع تيام

من حقى عليك تقول للدنيا دى بحلها خلاص حبيت وبالحنية تبنيلى فى حضنك بيت ومتخليش كلام الناس يأثر فيك تبص ف عينى تفهمنى هقولك ايه وكل اللى انت بتحسه تقولى عليه وتعرف قد ايه عايزك ومحتاج ليه ولو محاصمنى تيجى تصالحنى قبل ما انام وتوصفنى لكل الناس باحلى كلام ومتسبنيش ولا ثانية تغمض عين والتانية تكون سهرانة على راحتى ف السبع تيام

كل حاجة

كل حاجة تحلى ف وجودك حبيبى حتى احساسى بيتغير اكيد قلبى عاشق كل حاجة فيك حبيبى ببقى هتجنن عليك وانت بعيد
واشوفك تضحك الدنيا فى عنيا ببقى حاسس انى طاير ف السحااااب
ببقى مطمن بايامى اللى جاية كل شىء جميل حتى العذاب واشوفك تضحك الدنيا ف عنيا عنيا ببقى حاسس انى طاير ف السحاب ببقى مطمن لايامى اللى جاية كل شىء وياك جميل حتى العذاااااااااااااااااااااب

انت جنبى قلبى بيحس بسعادة مهما اوصف حبى ليك هيكون اكيد
عمرى ما اسمع غيرك انت مهما نادا لو الف الدنيا ملقاش ليك بديل
واشوفك تضحك الدنيا فى عنيا ببقى حاسس انى طاير ف السحااااب
ببقى مطمن بايامى اللى جاية كل شىء جميل حتى العذاب واشوفك تضحك الدنيا ف عنيا عنيا ببقى حاسس انى طاير ف السحاب ببقى مطمن لايامى اللى جاية كل شىء وياك جميل حتى العذاااااااااااااااااااااب

حكاية الدنيا

شوف حكاية الدنيا جرح من البداية وحكاية ورا حكاية
حزنى ملوش نهاية والحب بقى فى خطررررر
اةةةةةةةةةة
اللى عاشرته بيظلمك واللى داويته بيألمك واللى اديته فى يوم عليته
مهما بنيته بيهدمك

فى الخيانة دنيئة وقلبوب صافية بريئة ربك عالم مين الظالم وكل قلب وليه طووق

شوف حكاية الدنيا و جينا ليها ليه خيفين عليها كل ما عشنا فيها هنلاقى من البشر ااااااة
ناس تستاهل دمعتك وناس تستكتر فرحتم فيها الخاين وكانه مش باين
وكله بيبنا فى شدتك

احلم بمين غيرك

الدنيا حلوة على مره وحلوها اكتر الدنيا دمعة او ضحكة يا حبيبى مش اكتر
وانت وحدك دنيا انت حاجة تانية كل ثانية معاك بدنيا بحبها اكتر

احلم بمين غيرك واتمنى مين غيرك دى الدنيا من غيرك مش حلوة ف عنيا يا قلبى يا عمرى يا اجمل سنين عمرى يا شمس يا قمرى يا اعز ما ليا وانت وحدك دنيا انت حاجة تانية كل ثانية معاك بدنيا بحبها اكتر

الدنيا حلوة على مره وحلوها اكتر الدنيا دمعة او ضحكة يا حبيبى مش اكتر

الدنيا واللى فيها مليش الا انت فيها وبتحلى لياليها طول ما انت حواليا ليك انت يا غالى سنينى جيالى ايامى ضحكالى من ضحكتك انت

وانت وحدك دنيا انت حاجة تانية كل ثانية معاك بدنيا بحبها اكتر

مجرد وقت

مجرد وقت وده كله هنساه هكمل ليه فى طريق متعب واضيع وياه
دى احسن فرصة بالنسبالى للتغير واحسن حاجة ان احنا مكملناش وخيرها فى غيرها مش كل العالم ببلاش وبعدك عنى بالنسبالى يمكن خير

انا هنسى جرحى قسوتك وهنسى عذابى كمان هفوق اكيد من صدمتى من بعد اللى حسيت بيه عمر ما الحياه هتنتهى وقفت ع انسان كانك حلم وحلمته وصحيت لقتنى نسيه

مجرد وقت .....

هقول للناس انا سبتك ومش زعلان وعمرى ما هحكى مين فيا اللى كان غلطان
ولو سالونى سبتك ليه هقول عادى فى ناس غيرنا كتير حبه ومتفقوش
وقلبى حبك وانت الحب معرفتوش ولا ضيعت وقتى فيك ع الفااضى هقول للناس انا سبتك ومش زعلان وعمرى ما هحكى مين فيا اللى كان غلطان
ولو سالونى سبتك ليه هقول عادى فى ناس غيرنا كتير حبه ومتفقوش

انا هنسى جرحى وقسوتك وانسى عذابى كمان وهفوق اكيد من صدمتى بعد اللى حسيت بيه عمر ما الحياه هتنتهى وقفت ع انسان كانك حلم وحلمته صحيت لقتنى نسيه

يا ليلى يا ليل

يا ليلى يا ليل انا حبيت وقولت يا ليل وروحت وجت فى قلبى جراح

يا عينى يا عينى يا عين يا ليل بقول موال مجاش على بال ولا ميال وانت ارتاح

حبيبى عرفت عنوانه وبنسى الدنيا علشانه ومهما براضيه واحايل فيه مشتفش غير احزانه

قولىى الحب لسة مجاش طمن قلبه ما بيرداش واللى مشفش لحظة حب هيفرح ليه وعمره ما عاااااااااااااااااااش

يا ليلى يا ليل انا حبيت وقولت يا ليل وروحت وجت فى قلبى جراح
يا عينى يا عينى يا عين يا ليل بقول موال مجاش على بال ولا ميال وانت ارتاح

صعب جدا

صعب جدا تبقى شايف قدام عنيك حد انت بتعشقه مليان الالم
صعب جدا تبقى شايف كل دمعة من دموعه نزلة حيره من عنيه من غير كلام
صعب جدا تبقى واقف بين اديه شايف اديه حضنه الالم من غير امين
تبقى مش عارف تروح فين ولا فين تبقى ناسى حتى انت تبقى مين
صعب جداأاأأ

يا حبيب عمرى وحياتى ونور عنيا يا ارق ملاك نزل على الارض ديا يا حبيب عمرى وحياتى ونو عنيا يا ارق ملاك نزل ع الارض ديه
عمرى ما احلم انى اشوفك تنكسر يوم وانت جنبى ده انت روحى ونور حياتى انت عايش جوه قلبى عمرى ما احلم تنكسر فى يوم وانت جنبى ده انت روحى ونور حياتى انت عايش جوه قلبى

كل ثانية فى عمرى فده نظره الم كل لحظة فى عمرى فداه لحظة ندم
مش هسيبك تنجرح تانى فى حياتك حالف انى اعوضك كل اللى فاتك مش هسيبك تنجرح تانى فى حيأااتك
قلبى حاسس يا حبيبى انى راجع بيك زمانى وانى جوه قلبك انت هو ده هيكون مكانى راجع وشيلك جوه عينى هسقيك حبيبى من حنينى
يارب عمرى ما اشوف دموع نازلة تانى من عنيك تلقى كل الدنيا عندك جايبة نور الفجر ليك تلاقى فرح العمر جايلك وبكرة دايما بيناديك
تلقى كل حبيب لقلبك حضنه وانتا بين اديه

علمنى اسباب الفرح

علمنى اسباب الفرح امتى ابتسم لما انجرح علمنى اسباااب الفرح امتى ابتسم لما انجرح بقبل عذابك وانسى ليه من قسوتك قلبى انشرح
المر سكر من اديك والكون بيحلو ف عنيك اخضر ليه لون الخريف لما بقول انا روحى فيك

فكرت مرة اودعك الشوق غلبنى ورجعك بأردتك انت اخترتنى ولا حد يقدر يمنعك

ياما قولتلى وياما قولتلك دايما معاك واشتقتلك وكل يوم نحلم سوا وفرحت بيك وفرحتلك علمتنى ازاى الاختيار والحب ليه حنة ونار انا كنت ليل وانت النهار .

علمنى امتى اسئل عليك وقولى ايه اللى يراضيك فسرلى معنى الحب ايه وازاى اهتم بيه
تيتى
vip
vip
تيتى

مُساهمةموضوع: رد: كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010    كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  Icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 7:23 am

كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  731627535
https://afkar.7olm.org
ضحى
مشرف
مشرف
ضحى

مُساهمةموضوع: رد: كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010    كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  Icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 7:23 am

كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010  744969798

كلمات البوم هانى شاكر - بعدك ماليش - 2010
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات البوم راغب علامة - سنين رايحة 2010
» بوسترات البوم محمد فؤاد - بين ايديك - 2010
» بوسترات البوم اليسا الجديد - تصدق بمين 2010
» ناقش العضو الي بعدك..
» توقع سن اللي هيدخل بعدك